اندر ادب دانشجویی (۲)

 –         استاد داره درس میده. (این جناب استادی چقدر درس میدهد!). یک دفعه سوالتان می آید. به جای اینکه وسط حرف استاد بپری، سوالت را یادداشت کن، بزودی در بین حرفهای استاد جوابت را میگیری. اگر هم جواب نگرفتی، استاد  حتما می پرسد که سوال ندارید؟؟؟ الان وقتشه…

–         استاد داره درس میده، دانشجوی علاقمند به فکر طرف افتاده! دانشجوی خلاق هم داره با دوستش درباره فیلم (…) صحبت میکنه. دانشجوی بلاگر هم به دنبال سوژه برای بلاگشه! زشته به خدا! لطفاً سر کلاس توی باغ باشید. برای خودتان، آینده تان، خوشحالی مادرتان، جیب پدرتان  خوب است.

–         دیگه استاد درس نمیده. بعد از کلاس با دوستت قرار داری. اصلاً یادت نیست، نبوده و نخواهد بود! این نرسیدن به بلوغ اجتماعی است. لطفاً کمی خوش قول باشید. (لازم به ذکر است که در این مورد اگر دوست مورد قرار واقع شده از جنس دیگری باشد، قرار هرگز فراموش نمیشود. نمی دونم چرا؟؟)

–         با دوستت میری بقالی محل. یک کیلو تخمه سفارش میدی و بعد هم میزنی به کوچه علی چپ. آخه جناب خسیس این نشان دهنده شخصیت پایین اجتماعی شماست. شما که خسیس نیستید، هستید؟

یه آشنایی داشتیم( دقت کنی: داشتیم) همیشه با اتوبوس این ور و اون ور می رفت و هیچ وقت هم بلیط نمیداد. روی بعضی از اتوبوس ها و یا پشت بلیط ها نوشته ای توجهم رو جلب کرد: ارئه بلیط، نشانه شخصیت شماست! یاد اون آشنامون افتادم.

لازم نیست برای اینکه خسیس (بلا نسبت شما) جلوه نکنی، تمام پولهاتو در تی ثانیه خرج کنی. لارج بودن، همیشه هم خوب نیست.

–         با غیبت دیگران را کردن، تمام شخصیت که هیچ تمام آنچه هستید را تخریب کرده اید. دقیقا این موضوع حقیقت دارد که وقتی کسی غیبت شما را پیش کسی میکند، غیبت کسی را هم یپش شما میکند!

–         بعضی اقات تو تاکسی میبینیم که کرایه ۳۰۰ تومنه، خانم ( آقا) ۵۰۰۰ تومنی میده به راننده. راننده محترم در همچین مواردی میخواهد خودش و اون آقا (خانم) را بکشد! پول خرد داشتن بعضا خیلی خــــــــــوب است!

–         و در آخر اینکه، مودب نشستن در مقابل استاد باعث افزایش یادگیری میشود( امتحان نکنید، عمل کنید که حقیقت دارد!)

ترم پیش که آزمایشگاه داشتیم یکی از همکلاسی های گرام، صندلی اش رو تاب داده بود و اون ورکی نشسته بود. این نشان دهنده ادب دانشجویی است؟؟؟

 

موفق باشید!!!

 

 

ای خدا بازم خودت هوای ما رو داشته باش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.