امروز یه مشتری تماس گرفت که ۲۸ فروردین از ما خرید کرده بود
اینکه چقدر گشتیم تا سفارشش رو پیدا کردیم، بماند! (شماره سفارش رو اشتباه میخوند!)
اما میگفت که ما محصول رو اشتباه واسش فرستادیم، مهلت اعلام اشتباه در مرسوله یک هفته است اما واقعیت اینه که نمیدونم اشتباه کردیم؟ داره دروغ میگه؟ یا چی؟!
اما در نهایت قرار شد بهش خسارت بدیم و واقعاااااا حرصم دراومد، درسته ما ظاهرا اشتباه کردیم اما خب این تاخیر در اعلام خیلی عجیب بود
یه چیز دیگه هم که بخوام تعریف کنم دربارهی شروع مدارسه
هنوز هیچ خریدی برا دخترا انجام ندادم، تولیدی هنوز روپوشهاشون رو تحویل نداده، کتابی هم ندادن به ما
به صورت خلاصه ما هیچ ما نگاه🫥