چرند و پرند

پدرام منو به بازی دعوت کرده!!

همچین که اینجا مینویسد: you connected successfully، من با یک عدد قیافه ای شکلی:(خب من همیشه عینک میزنم، اینطوری نگام نکن!) در یک حرکت آکروباتیک وارد بلاگفا شده و بدون وارد کردن رمز عبور به سمت آخرین نظرات خوانندگان هجوم میبرم! اغلب قیافه ام این شکلی: میشود. اینطوری نگام نکن، چون ۹۹% اوقات هیچ نظری وجود ندارد! (خداییش الان دلت برا این همه هیجان نسوخت؟ راستش روبگو!)  وقتی نظرات را پاسخ دادم، به سوی وبلاگ دوستان میرم. لیستی که حدود ۲۵۰ تا از دوستام آنجا هستن و آخرین پستهاشون رو میخونم (اغلب وبلاگهایی که ملت روزمرگی هاشون رو نوشتن میخونم و سیاسی ها رو!) در حالیکه درصدد راهگشایی یه جایی برای چتیدن میباشم. الفور رو که یه ماهی هست که به هر دری میزنم راهگشا نمیباشد و از این رو بسی غمزده ام:. یاهو مسنجر هم اگر سرحال باشد که اد لیستی بسی طولانی دارم و با همه شان هم میصحبتم. اما از آنجا که هر دری به تخته میخورد، نون یاهو مسنجر آجر است، گوگل تاک را بهانه کرده ام! وقتی که دوری دوستان ما را اذیت کند و دلمان بخواهد ور بزنیم و انگشتانمان برای تایپ کردن خسته شده باشند! 

درگذشته سالی یه بار ایمیل برام می آمد.اما یه روز اشتباه بزرگی کردم و در یک سایتی عضو شدم و هم اکنون روزی حداقل ۱۵ تا ایمیل دارم که خیلی هم سنگین تشریف دارن و اصلاً لود نمیشن. و از آنجایی که یک بار یکی از این ایمیلها مملو از انواع ویروس بود، دور آن آی دی خوشکل و کاملاً فعالم رو خط کشیدم و فقط باش میچتم و هر از چندگاهی چک میکنم. اما یک عدد جیمیل قدیمی دارم که به سویش رو آورده ام.

هرچی فکر میکنم، میبینم که اهل توئیتر نیستم!

نمیدونم موزیلا چه مرگش شده، اما میدونم که نمیتونم لینک بدم. به همین دلیل نمیتونم کسی رو دعوت کنم. اگر کسی وجود داره که علاقه منده، همین الان از طرف من دعوته!!

منتظر نوشت: تا رفتنم به سوی کربلا: ۵ روز و ۴۵ دقیقه مونده. صدای این شکلی شده: تالااااااپ

تولوپ….

ای خدا بازم خودت هوای مارو داشته باش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.