اندر احوالات گودر خدا بیامرز!

لیست پیوندها رو یادتونه؟؟ قبلاً به ترتیب تاریخ بود، یعنی اینکه هر کسی که آپ میکرد، اسمش می آمد اول لیست و bold میشد. بعدش خراب شد (ایراد از سرویس دهنده بود) لیست پیوندها به ترتیب الفبا شد و هرکس آپ میکرد، اسم وبلاگش پررنگ میشد.

اینها همه به برکت وجود گوگل ریدر یا همون گودر بود. یه کارهایی انجام میدادی و این لیست بوجود می امد.

مسئولان گوگل به این نتیجه رسیدن که گودر خوب نیست و پیام دادن که میخوایم کرکره رو بدیم پایین.هر کی میخواد بک آپ بگیره از نوشته هاش و با دوستاش و فالوورهاش خداحافظه کنه. آخرش هم گفتن: نبووووووووووووود….

اینو یادم رفت بگم که گودر یک شبکه اجتماعی هم بود. من ۱۱۱ تا فالوور داشتم انجا و ۲۵ نفر را هم فالو می کردم. در حالیکه مطالب جدید شماها را میخوندم و کلی هم خوشحال بودم واسه خودم.

حالا امروز گودر را بستن. لیست پیوندها حذف شده.باید بشینم همه تون رو اضافه کنم.

محیط گودرخدایش بیامرزد و کثرالله امثالهم خیلی خوب بود. بچه مچه توش نبود. همه آدم حسابی بودن، وقتی توی گودر می چرخیدم، همینطوری اطلاعات عمومی ام زیاد می شد و اپدیت میشدم. بس که همه چیز به روز بود. اصن با فیس بوک قابل مقایسه نبود. تو فیس بوک خودم دیدم که دختره برا سگش اکانت ساخته و کلی هم سگش دوست و رفیق داشته و چقدر روی والش براش یادگاری مینوشتن. بعلــــه… فیس بوک چنین و چنانه… پر از سبزه و دوست ناباب و محیطش هم کاملاً غیر فرهنگی و سیستمش امنیتی اطلاعاتیه. دیگه چی بگم. اصن نور بباره به قبر گودر….

 یادش بخیر! چقدر به نیازمندیهای گودر آگهی فرستادم و جواب گرفتم.

روزهای آخر شده بود، اصن یه وعضی…

اومدم بگم بزودی پیوندها رو درست میکنم.

راستی، کسی یه خبرخوان خوب سراغ نداره؟؟

ای خدا بازم خودت هوای ما رو داشته باش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.